Honda
H széria
A Honda nagy teljesítményű motorjainak kódja a 90-es években és korai 2000-es években. Sok tekintetben egyezik az F szériával. Soros 4 hengeres dupla vezérműtengelyes motorok.
H22 széria
A H22-es motorok elsőként a 4.generációs Honda Prelude 2.2vtec motorjaként kerültek forgalomba H22A1 motorkóddal. Jellemzően mindegyik motor VTEC. Jellemzően 2002-ig találhatók meg a Prelude és Accord modellekben. A "kihegyezett" változatok rendszerint piros szelepfedelet kaptak, az alap változatok pedig feketét. (H23-nál a kék szelepfedél is megjelent).
| Alap tulajdonságok | |
| 2,2 literes, 4 hengeres, DOHC, VTEC motorok. | |
| Befecskendezés | PGM-FI |
| Lökettérfogat | 2157cc |
| Furat | 87mm |
| Löket | 90,7mm |
| Teljesítmény | 185-220Le (táblázatban) |
| Nyomaték | táblázatban |
| Kompresszió: | 10:1 -től 11:1 -ig |
| Redline: | 7200-7600rpm |
| VTEC | . |
| ECU kódja | . |
| Váltó: | . |

H22A
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| JDM 4. gen Prelude Si VTEC (BB4 és BB1) | 200Le(147kW)/6800rpm | 219Nm/5500rpm | fekete |
| JDM 5. gen Prelude SiR (BB6 és BB8) | 200Le(147kW)/6800rpm | 218Nm/5500rpm | fekete |
| JDM 5. gen Prelude SiR S-Spec és Type-S (BB6) | 220Le(162kW)/7200rpm | 221Nm/6500rpm | piros |
| JDM 6. gen Accord/Torneo Euro-R (CL1) | 220Le(162kW)/7200rpm | 221Nm/6500rpm | piros |
| JDM 5. gen Accord SiR Szedán (CD6) | 190Le(140kW)/6800rpm | 206Nm/5500rpm | fekete |
| JDM 5. gen Accord SiR Coupe (CD7) | 190Le(140kW)/6800rpm | 206Nm/5500rpm | fekete |
| JDM 5. gen Accord SiR Wagon (CF2) | 190Le(140kW)/6800rpm | 206Nm/5500rpm | fekete |

H22A1
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| USDM 4. gen Prelude VTEC (BB1) | 190Le(140kW)/6800rpm | 214Nm/5500rpm | fekete |
| USDM 4. gen Prelude SR-V (BB1) | 190Le(140kW)/6800rpm | 214Nm/5500rpm | fekete |
| AUSTRALIA 4. gen Prelude VTi-R (BB1) | 190Le(140kW)/6800rpm | 214Nm/5500rpm | fekete |

H22A2
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| EU 4. gen Prelude 2.2i VTEC (BB1) | 185Le(136kW)/6800rpm | 218Nm/5500rpm | fekete |
H22A3
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| 4. gen Preldue VTEC (1996 BB1) | 182Le(134kW)/6800rpm | 214Nm/5500rpm | fekete |

H22A4
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| USDM 5. gen Prelude Base és Type-SH (BB6) | 200Le(147kW)/7000rpm | 212Nm/5250rpm | fekete |
| CANADA 5. gen Prelude Base és Type-SH (BB6) | 200Le(147kW)/7000rpm | 212Nm/5250rpm | fekete |
| AUSTRALIA 5. gen Prelude VTi-R/ATTS (BB6) | 200Le(147kW)/7000rpm | 212Nm/5250rpm | fekete |

H22A5
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| EU 1997-1998 Prelude 2.2VTi/VTi-S (BB6/BB8) | 185Le(136kW) | . | fekete |

H22A7
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| EU 6. gen Accord Type-R (CH1) | 215Le(158kW) | . | Piros |
H22A8
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| EU 1999-2001 (5. gen) Prelude 2.2VTi/-S (BB6 és BB8) | 200Le(147kW)/6800rpm | 219Nm/5500rpm | piros |
H22Z1
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| AUSTRALIA 1999-2001 5. gen Prelude VTi-R/ATTS (BB6) |
200Le(147kW)/7000rpm | 212Nm/5250rpm | fekete |
H23 széria
A H22-es motor VTEC nélküli változata (Kivétel a H23A VTEC), növelt lökettérfogattal. Japánban, Amerikában, Európában egyaránt forgalmazták. Szintén Accord és Prelude vonalon.
| Alap tulajdonságok | |
| 2,3 literes, 4 hengeres, DOHC motorok. | |
| Befecskendezés | PGM-FI |
| Lökettérfogat | 2258cc |
| Furat | 87mm |
| Löket | 95mm |
| Teljesítmény | 160Le(119kW) (táblázatban) |
| Nyomaték | 212Nm (táblázatban) |
| Kompresszió: | 9.8:1 |
| Redline: | 6500rpm |
| VTEC | nincs |
| ECU kódja | . |
| Váltó: | . |

H23A
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| JDM 1992-1996 Honda Ascot 2.3Si-Z (CC4 és CC5) | 165Le(121kW) | 212Nm | fekete |

H23A1
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| USDM 4. gen Prelude Si (BB2) | 162Le(119kW) | 212Nm | fekete |
| USDM 4. gen Prelude SE (BB2) | 162Le(119kW) | 212Nm | fekete |
| CANADA 4. gen Prelude SR (BB2) | 162Le(119kW) | 212Nm | fekete |
| AUSTRALIA 4. gen Prelude Si (BB2) | 160Le(118kW) | 209Nm | fekete |
| AUSTRALIA 4. gen Prelude SRS (BB2) | 160Le(118kW) | 209Nm | fekete |

H23A2
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| EU 4. gen Prelude 2.3i (BB2) | 160Le(118kW) | 209Nm | fekete |

H23A3
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| EU 1993-1995 Accord 2.3i SR (CC7) | 158Le(116kW) | 209Nm | fekete |
| EU 1992-1996 Rover 623 SLI, GSi | 158Le(116kW) | 209Nm | fekete |

H23A VTEC
Nagyon ritka változata a H23-as motoroknak. Egyedül ennél a szériánál találkozhatunk a kék szelepfedéllel. Kizárólag Japán belpiacra (JDM) készült. Lényegében nem másról van szó, mint, hogy a H23-as blokkra, egy H22-es VTEC hengerfej került fel.
| Autó | Teljesítmény | Nyomaték | Szelepfedél |
| JDM 1998-2002 Accord Wagon SiR (CH9) | 200Le(147kW) | 221Nm | kék |
| JDM 1998-2002 Accord Wagon AWD (CL2) | 200Le(147kW) | 221Nm | kék |
